Prekių siuntimas ir pristatymas

Patogiausiu būdu išsiųsime Jūsų prekes į paštomatą ar kurjeriu. Pasirinkti vežėjus galite iš populiariausių vežėjų šalyje.

Siuntimo pasirinkimas

Prekes į namus, siuntų taškus ir paštomatus galite rinktis visoje Lietuvoje. Tikslesnę informaciją apie prekių pristatymo kainas ir atsiėmimo vietas ir terminus rasite atsiskaitymo puslapyje kaip formuosite užsakymą.

* Standartinis pristatymo terminas yra 1–7 darbo dienos, jei tik prekės kortelėje nėra nurodyta kitaip.

1. Užsisakykite prekes ir pasirinkite sau tinkantį pristatymo būdą

2. Sulauksite užsakymo patvirtinimo su užsakymo informacija

3. Po prekių išsiuntimo sulauksite užsakymo sekimo kodo

4. Kurjeris informuos Jus kada ir kur galėsite atsiimti savo užsakymą

Maži siuntiniai

Standartinis pristatymas yra 2-7 d.d.
Užsakymams virš 250 eurų siuntimas: Nemokamas
Užsakymams iki 250 eurų siuntimas: nuo 2.8 €
Užsakymams nuo 350 eurų kurjerio siuntimas: Nemokamas
Užsakymams iki 350 eurų kurjerio siuntimas: nuo 3.8 €
Tos pačios dienos prekių išsiuntimas
Produktams kurie pažymėti kad yra pas mus sandėlyje ir užsakius iki 15 val.
Savaitgaliais ir švenčių dienomis Produktams kurie pažymėti kad yra pas mus sandėlyje išsiunčiami pirmą darbo dieną.

Siuntimo kaina apskaičiuojama prekių krepšelyje pagal tai kokie produktai jame yra. Pvz: mažas siuntinys yra tas kuris telpa į paštomato XS, S, M skyrius.

Dideli siuntiniai

Standartinis pristatymas yra 2-7 d.d.
Užsakymams iki 30kg. kurjerio siuntimas: nuo 10 €
Užsakymams virš 30kg. kurjerio siuntimas: nuo 25 €
Atsiėmimas prekių atsiėmimo vietoje
Užsakius prekes iki 14 val. ir jeigu prekė pažymėta kad yra mūsų sandėlyje galima ją atsiimti tą pačią dieną, bet apie tai turite būti informuoti SMS ar el.pašto pranešimu.
Jeigu prekės yra mūsų partnerio sandėlyje, ją pristatome per 2-7 d.d. ir informuojame SMS ar el.pašto prenešimu. Tikslūs pristatymo terminai nurodyti prekės kortelėje.

Atsiėmimo vieta Savanorių pr. 194 – 222 Kaunas

DUK

Mano užsakymas dar neatėjo. Kur jis šiuo metu yra?

Prekes išsiunčiame tą pačią dieną, jeigu prekės yra mūsų sandėlyje. Pirkiniams kurie buvo atlikti iki 14 val. darbo dienomis ir prekės yra mūsų sandėlyje mes jas išsiunčiame tą pačia dieną.

Išsiuntę preks mes Jus informuojame SMS žinute ir el.paštu su siuntinio sekimo kodu ir nuoroda.

Dažniausiai išsiuntus prekės, jos pristatomos per 1-3 darbo dienas.

Jeigu prekės nėra mūsų asndėlyje jų pristatymas gali užtrukti iki 3-7 d.d.

Tikslesnę informaciją apie prekęs buvimo vietą galite rasti prie kiekvienos prekės.

Ar dirbame ir pristatinėjame prekes savaitgaliais ir švenčių dienomis?

Švenčių dienomis ir savaitgaliai nedirbame ir prekes pristatome pirmą darbo dieną, nebent prie prekės nurodyta kitas pristatymo laikas.

Tikslesnis pristatymo laikas yra prie kiekvienos prekės, jūs galite apsitikslnti kada galima tikėtis šios prekės ją užsakius.

Jeigu kyla daugiau kalusimų dėl prekių pristatymo galite rašyti info@nebrangu.lt

Ar prekes pristainėjame tiesiai į namus?

Jeigu pageidaujate, kad prekės būtų pristatytos jums nurodytu adresu į manus, turite pasirinkti kurjerių paslaugą.

Pasirinkus kurjerių paslaugą prekės bus pristatytos jūsų nurodytu adresu į namus ar ofisą.

Ar įmanomas kitos dienos pritatymas visoms prekėms?

Jeigu prekės yra mūsų saandėlyje, galime prekę pristatyti sekančią dieną. Jeigu prekės yra mūsų partnerių sandėlyje tai prekei negalimas kitos dienos pristatymas, nebent kitaip parašyta prekės aprašyme.

Ką daryti gavus ne tą prekę?

Jeigu išpakavę apstebėjote kad prekė kurią gavote ne ta kuriq užsisakėte informuokite mus el.paštu info@nebrangu.lt ne vėliau kaip per 14 d.d. kaip prekes gavote.

Pasistengisme išspresti kuo skubiau ir kuo mažiau rupesčių sukulenčiu bųdu prekės apkeitimo procedūrą.

Ką daryti gavus pažeistą pakuotę?

Jeigu pakuotė akivaizdžiai pažeista išimant ją iš paštomato. Tą pakuotę nufotografuokite paštomate ar prie paštomato išėmimo laiku. Informuokite mus su pažeidimo nuotrauka ir mes pasisitengisme kuo skubiau išspresti šią problemą.

Informuoti mus reikėtų per 14 d.d. po siuntinio išmimo iš paštomato.

Jeigu jums prekes pristato kurjeris ir prekės pakuotė pažeista, patikrinkite pakuotės turinį prie kurjerio ir pamačius pežeidimų tokio siuntinio nepriimkite ir pareikalaukite kurjerio surašyti pažeistos pakuotės formą. Ir susisiekite su mumis, kad galėtumėme išspresti šią problemą.

Reikia pagalbos?

  • +370 600 00000
  • Messenger
  • Email: info@nebrangu.lt