Garantinis aptarnavimas

Produktų garantija

  1. Fiziniams asmenims taikoma 24 mėnesių garantija, juridiniams asmenims taikoma 12 mėnesių garantija nebent nurodyta prie produkto kitaip.
  2. Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos arba pakeis į naują prekę– tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
  3. Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija nėra taikoma:***

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;***
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.),
  • Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
  • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
  • operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
    ***Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
    *** Kilus klausimams dėl įgaliotų gamintojų servisų prašome rašyti info@nebrangu.lt.

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

Atkreipkite dėmesį, kad:

suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.

1. Gavote prekes, bet produktas  buvo nekokybiškas ir norite pakeisti / grąžinti prekes

2. Užpildykite prekių pakeitimo / grąžinimo formą ir atsiųskite mums. Formą rasite žemiau

3. Gavę jūsų formą susisieksime ir informuosime kaip grąžinti prekes

4. Gavę prekes iš jūsų atgal, patikrinsime ir pakeisime naują arba grąžinsime pinigus

Prekių garantinė/grąžinimo forma

    Reikia pagalbos?

    • +370 600 00000
    • Messenger
    • Email: info@nebrangu.lt